سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازگشته از احمدالحسن کذاب

یکی از شباهت های فرقه احمدالحسن با بهائیت این است که هر دو ابتدای کار با مذهبی ها شروع کردند. بهائیت هم ابتدا طلاب و مومنان منتظر امام زمان عج را جذب می کردند. آنها با استفاده از مشکلاتی که در علما موجود بود یا مشکلاتی که به علما نسبت می دادند و وجود نداشت یا با استفاده از اشکالاتی که در ظاهر به علما مربوط بود ولی در واقع به آنها ارتباطی نداشت، مردم را از علما جدا و به سمت خود می کشیدند.

در واقع آنها مردم را از علما جدا می کردند ولی آزاد نمی کردند بلکه بعد از آن همان مردم، باید از این افراد تقلید و پیروی می کردند.

فرقه احمدالحسن هم چنین است. می گویند از علمای شیعه پیروی نکنید بعد نتیچه اش این می شود که از علمای آنها پیروی کنید. اگر می گفتند کلا از علما پیروی نکنید، مشکلش کم بود.


یکی از حرفهایی که مبلغان احمد اسماعیل برای جذب دیگران میزنند این است که 

«کار سختی نیست قرار نیست کار عجیبی بکنی که بترسی. تو فقط ایمان می آوری که این شخص، پسر امام زمان و مهدی موعود است و .... اگر غلط باشد، کاری نکرده ای که به خطا بروی و اگر درست باشد، نجات یافته ای»

اما اینقدر هم ساده نیست. وقتی کسی را قبول میکنی کم کم دنبالش میروی کم کم احکامش را قبول میکنی کم کم .... ناگهان می بینی با بقیه شیعه، تفاوتهای زیادی داری و آنگاه معلوم نیست به کجا بروی و به چه موجودی تبدیل شوی؟ داعش را ببینید همسرش را به جهاد نکاح میدهد کاری که هیچ عاقلی چنین نمی کند. یا صوفیه را ببنید سبیل زشت و بلند، حرکات مسخره، دست کشیدن از نماز و .... اینها هم به تدریج است.


 Repentance letter

 

Please help me out in the publication of this blog to save others from deviations.

 

Four years ago (1392) , I was deceived by the false invitation of Ahmad Khazab, but with divine grace and with the studies and research that I did, I went back to my previous direction and separated from Allah and Al-Dualin. O God, accept my repentance, which is unwittingly distorted by narrations . Now that I"ve been back , I created this blog to redirect my content to guide others . Hope to guide others.

 

Get familiar with the blog if you know people who are stuck in the trap of this ignorant congregation.


احمد اسماعیل کذاب در جدیدترین ادعاها گفته است که آن مهدی که عیسی پشت سرش نماز می خواند، منم!

این ادعا تا زمانی که ظهور حضرت ولی عصر انجام نشود و دروغگو رسوا نشود، تاریخ مصرف دارد.

ابتدا که بنده به او گرویدم، وقتی بود که ادعا داشت یمانی اوست. کم کم گفت من پسر امام زمانم، من مهدی هستم و ... که سبب شد از او جدا شوم و توبه کنم. زیرا فریب خوردم. او استاد ادعاهایی است که قابل بررسی نیست. خدا لعنتش کند.


یکی از ادعاهای مدعی دروغ باف(احمد الحسن)، این است که من فرزند امام زمانم. اثبات این امر، آسان نیست و اهمیتی هم ندارد؛ بلکه آنچه مهم است و موضوعیت دارد، خود امام زمان عجل الله است نه فرزند و زن و ... ایشان. پس نباید به چنین افرادی اهمیت داد.

خدایش نیامرزد


وقتی فرقه ای از درون یک دین منشعب می شود، هدایت کسانی که به انحراف رفته اند بسیار سخت است؛ زیرا هر دو از یک منبع و آموزه های یک دین، استفاده می کنند. فرقه منحرف یمانی هم همین طورند. آنها از همین آیات و روایاتی استفاده میکنند که در بین شیعیان وجود دارد. برای همین تشخیص سره از ناسره دشوار می شود. 

از این جهت، کفر بهتر از انحراف درون دینی استغ زیرا کافر، اطلاعاتی درباره دین ندارد و آن را به صورت فطری می پذیرد ولی منحرف، راه را به غلط رفته و با توجیهات خاصی به این راه وارد شده که بازگشتش سخت است، زیرا دچار جهل مرکب شده و فرق بین صحیح و غلط را نمی داند.

شخصی که در حال حاضر مدعی یمانی است، کذاب و جعلی است. بنده هم مدتی دنبال این فرد رفتم؛ ولی وقتی دیدم ادعاهایش از پسر امام زمان بودن به یمانی بودن و سپس امام بودن ترقی کرد، از او دست کشیدم؛ چون چیزی که یقینی است، آنکه ما شیعه 12 امامی هستیم و امام سیزدهم نداریم.


احمدالحسن و مؤسس بهائیت، هر دو از غیبت امام زمام عجل الله سوء استفاده کردند و خود را مطرح ساختند تا رهبری مردم را به دست بگیرند. احمدالحسن مدعی است فرزند امام زمان عجل الله است در حالی که

اولا هیچ کدام از احادیث نگفته اند که از فرزند امام زمان عجل الله پیروی کنید.

دوما: اثبات این ادعا با اندکی بررسی روشن می شود: هر گاه معلوم شود که نسب فرد به خاندان امام عصر نمی رسد، پس او فرزند امام نیست. قبیله احمدالحسن، همبوشی نام دارد و اصلا آنها سید نیستند. 

 


احمدالحسن مدعی است که امام است. 

اسامی 12 امام در کتب حدیث مشخص است.

این فرد، اگر بر فرض محال، امام هم باشد هیچ جایگاهی و حجیتی ندارد تا اینکه امام دوازدهم بیاید چون طبق روایات، 12 امام مشخص شده است. پس ایشان عجله کرده و زودتر آمده و دروغ بودنش مشخص میشود.

لازم است ذکر شود که هر از چندی مدعیان مهدویت با سوء استفاده از حس مثبت مردم به انتظار، مدعی نیابت یا امامت و ... می شوند.

خدا را شاکرم که در بین راه، با کسانی آشنا شدم که ذهنم را روشن کردند و به راه مستقیم برگشتم.

 

لعنت بر مدعیان دروغین مهدویت

احمد الحسن

احمدالحسن

مدعی کذاب دروغین مهدویت